İşletmelere Özel

İşinizde usta olmanız işletmenizde usta olduğunuz anlamına gelmez

İşletme sahipleri müşterilerine sunacakları ürün ve hizmet içeriği ile ilgili üst seviyede uzmanlık sahibidirler. Ancak işi yürütmek ile işi yönetmek arasında ince bir çizgi vardır.

 

ActionCOACH 80'den fazla ülkede birlikte çalıştığı işletme sahiplerini arzuladığı sonuçlara aynı yöntem ile ulaştırıyor. 

Bu yöntemlerden biri olan Patronlar Akademisi (ActionCLUB) grup koçluğu programı, ticaretin değişen dünyasında sizi hedeflediğiniz noktaya götürme yolculuğudur.

 

Bu programdan cebinizde hangi kazanımlar ile çıkacaksınız?

 

1) Kaza raporuna değil yol haritasına bakmak

2) Uzun farları yakarak pazarı ve fırsatları analiz etmek

3) Erteleme bahanesinden kurtulmak

4) İşini geliştirmeye kafa yoran işletme sahipleri ile tanışmak

 

Dünyanın 1 numaralı İşletme Koçluğu firması olan ActionCOACH'un sertifikalı koçları tarafından yönetilen Patronlar Akademisi; işletme sahiplerinin yeni çağa uygun işletme dinamiklerini öğrenmelerinin yanı sıra kendi işletmelerine özel çözümlerin üretilmesini ve uygulamaya alınmasını sağlayan bir grup koçluğu programı olarak tasarlanmıştır. 

 

Program Yatırım Bedeli : 5,500 TL + KDV

Ödeme Opsiyonları: EFT, Havale, Kredi Kartı Tek Çekim, Kredi Kartı ile 2-12 Taksit

 

*İlk oturum sonrası farklı bir programın işletmenize uygun olduğunu düşünürseniz program yatırım bedeli iade edilecektir.

 

Lokasyon : Metrocity İş Merkezi / Levent

Esentepe Mah. Büyükdere Cad. No:171A / 192 Kat : 22 Şişli / İstanbul

 

Program İçeriği:

 

1- Geleceğinizi Tasarlamak:

Hayallerinizi nasıl net hedeflere dönüştüreceksiniz ve nasıl planlayacaksınız? Şirketinizin Vizyon-Misyon cümlelerini, Şirketinizin Kültür Değerlerini nasıl oluşturacaksınız?

 

2- Finansal Okur Yazarlık:
Hangi finansal raporlara ya da finansal olmayan raporlara ihtiyacınız var? Büyüme stratejilerinizin sonuçlarını izlemek için nasıl veri oluşturmalısınız?

 

3- Yeni Dünyada Yeni Satış Teknikleri:
Bu oturumda farklı satış insanı tiplerini, eski ve yeni satış yaklaşımlarını, SORU HUNİSİ`ni, performans bazlı satış sistemi oluşturmayı, itirazları nasıl karşılayacağınızı, farklı satın alma tercihleri olan kişileri nasıl anlayacağınızı ve onlarla nasıl iletişime geçeceğinizi öğreneceksiniz.

 

4- Kolay Pazarlama:
Rakiplerinizden sizi geride bırakan şeyler neler? Nasıl farklılaşacaksınız? Gerçekten çalışmak istediğiniz müşterileri nasıl kazanacaksınız? Müşterilerinizin tekrar tekrar gelmelerini nasıl sağlayacaksınız?

 

5- Sosyal Medya Yönetimi:
Linkedin, Twitter, Facebook gibi platformları kullanmak işinizi geliştirmenizde fark yaratır mı? 3-5 yıl sonra oluşacak pazarlama dünyasına ne kadar hazırsınız?

 

6- Zaman Yönetimi:
Her zaman yoğun musunuz? Zamanınızı daha iyi yönetseniz daha çok para kazanabilir miydiniz?

 

7- Ekip Yönetimi:
Ekibinizin için en uygun kişileri bir araya getirerek A Takımınızı kurun ve başarıya beraber yürüyebileceğiniz bir ekibe sahip olun.

 

8- 90 Günlük Plan Oluşturma:
Yapmanız gereken şeyler acil mi önemli mi? Peki gün içerisinde neler yapmanız gerektiğini, hedefleriniz doğrultusunda oluşturduğunuz bir planla mı karar veriyorsunuz? 90 günlük plan oluşturarak işinizin üstüne çıkabileceğinizi biliyor musunuz?