Tam olarak ne yapıyorsunuz?

İşletme Yönetimi ve Bilişim Yönetimi iş kollarında hizmet veriyor ve her iki iş kolunda da Dönüşüm'ü yönetiyor, kalıcı hale getirecek şekilde sistem kuruyoruz. İşletme Yönetimi iş kolunda hangi hizmetlerin verildiğine buradan; Bilişim Yönetimi iş kolunda hangi hizmetlerin verildiğine buradan ulaşabilirsiniz. 

İşletme Yönetimi alanında nasıl hizmet alabiliriz?

İşletme Yönetimi alanında hizmet alabilmek için öncelikle yarım saatlik online bir toplantı ile tanışıyor ve ihtiyacı anlıyoruz, devamında size uygun İşletme Gelişim Programı için teklifimizi geçiyoruz. Teklifin onaylanmasını takiben; ilk ay İşletme Gelişim Analizi yapıyor ve Proje Planı oluşturuyoruz. Takip eden aylarda haftalık düzenli toplantılarla planı uyguluyoruz. 

Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Bilişim Yönetimi alanında nasıl hizmet alabiliriz?

Eğer master plan belirlenmişse; bu master plana uygun olacak şekilde alt proje planını oluşturuyor ve kaynaklarımızı aloke ediyoruz. Görev takibi için Jira, Zoho Projects veya Trello ile süreci izlenebilir hale getiriyoruz. Projelerin başarı oranını düşüren kapsam kayması yaşanmaması için her kuruma bir Proje Yöneticisi atayarak süreci takip ediyoruz.

Eğer master plan belirlenmemişse; KPI'lara uygun bir şekilde master plan belirliyor ve onaylandıktan sonra yukarıdaki süreci uyguluyoruz.

Detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

İşletme Yönetimi alanında hangi sektörlerle çalışıyorsunuz?

Sektör bağımsız olarak çalışıyoruz zaten başarı oranını yükselten temel faktör de bu oluyor. Dışarıdan bir gözle baktığınızda çok daha net tespitler yapabiliyor ve klişeleşmiş kabullerin dışına çıkarak dönüşümü başlatabiliyorsunuz. Etik olarak; bir Program Yöneticisi aynı anda aynı sektörde birden fazla İşletmeye hizmet vermiyor. Böylece hem İşletme Sahibi ile aramızdaki güven ilişkisi sağlıklı bir şekilde kurulabiliyor hem de işletme körlüğünün önüne geçiliyor.

Kurulduğumuz günden bu yana 100'ün üzerinde İşletme'ye hizmet verdik neredeyse şu ana kadar dokunmadığımız bir sektör kalmadı.

Yurtdışına hizmet veriyor musunuz?

Evet, yurt içi veya dışı fark etmeksizin dijital ve yönetsel yetkinliklerimizi kullanarak sonuç odaklı bir şekilde çalışıyoruz. Hem İşletme hem de Bilişim Yönetimi alanında yurt içi ve yurt dışında hizmet vermekteyiz.

İşletme Gelişim programı bütçesi nasıl belirleniyor?

Hangi program olursa olsun bütçelememizi bizim tarafımızda ayrılacak olan vakite oranlı bir şekilde belirliyoruz. Dolayısıyla ihtiyacınızı dinlemeden bu konuda bir bütçe iletemeyiz. Verdiğimiz hizmeti aylık olarak faturalıyor ve faturayı takip eden 5 gün içerisinde de tahsilatı bekliyoruz. 

Danışman kadronuza nasıl katılabiliriz?

Vizyonumuzun, iş disiplinimizin ve hedeflerimizin uyumlu olması halinde tabii ki bize katılabilirsiniz. Bize cv'nizi info@digid.com.tr üzerinden ulaştırmanızı rica ederiz.

İşletme Gelişim Programı başlatmak için mutlaka şirket kurulmuş mu olmalı?

Hayır. Eğer henüz şirket kurmadıysanız iş modelinizi belirledikten sonra hangi kriterlerle, hangi bütçe ile şirket kurulması gerektiğini belirlediğimiz için böyle bir şart yok.

Verdiğiniz hizmete karşılık KOBİ'ler için hibe / teşvik desteği var mı?

Bizim bu yönde bir taahhütümüz olmamakla birlikte; özellikle KOBİ'lerin gelişimi tüm dünya için önemli olduğundan; belirli dönemlerde yaptığımız projeler %70 oranında hibe ile desteklendi. Bu noktada iş fikrinin ve mevcut durumun kriterlere uyması çok önemli

Görüşmeleri yüz yüze mi yapıyoruz?

Pandemi öncesi Akasya ve Metrocity'de 2 farklı ofisle hizmet veriyorduk ancak Pandemi ile birlikte tüm ofislerimizi kapattık ve Kollektif House'da yer almaya karar verdik. Tüm destek ekibimiz remote çalışıyor. Toplantıları, verimlilik sağlayabilmek adına bazen yüz yüze bazen online gerçekleştiriyoruz.